MasisPemulihan pengubah kabinet elektrikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

  • masa pelepasan:2023-12-12 09:03:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:237
  • Penerangan pantas:

    Masis,Oil leakage of cast iron partsGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenag

Kandungan artikel

Oil leakage of cast iron parts

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

MasisPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

SalamisTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer,MasisKomponen pengubah terbenam minyak, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


MasisPemulihan pengubah kabinet elektrikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan



Sebelum impuls tiada muatan ditutup,MasisModel pengubah kuasa, penukar mesti ditempatkan selama jam, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

penjualPasukan pengubah kuasa

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu,MasisPrice of dry-type transformer, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Pembuat pengubah jenis kering


MasisPemulihan pengubah kabinet elektrikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan



Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

keperluan keselamatanPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Dalam keadaan biasa, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

MasisOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

MasisMaklumat produk lain
  • FijiaoTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPrestasi pertahanan peringkat aplikas

    FijiaoTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platPrestasi pertahanan peringkat aplikas

  • Krong Keb10kV box type power transformerCara memilih

    Krong Keb10kV box type power transformerCara memilih

  • Chinchina10kV transformer oil immersedPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasangan anda

    Chinchina10kV transformer oil immersedPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasangan anda

  • Shanghai110 kV oil immersed transformerJualan pasaran

    Shanghai110 kV oil immersed transformerJualan pasaran

  • Beijing1600KVA transformer pricePasaran yang stabil

    Beijing1600KVA transformer pricePasaran yang stabil

  • Tianjin315 KVA oil type transformerPelbagai kaedah penggunaan

    Tianjin315 KVA oil type transformerPelbagai kaedah penggunaan

  • Guangzhou315 harga pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk pembuatan

    Guangzhou315 harga pengubah jenis keringApakah syarat asas untuk pembuatan

  • Bandar ShenzhenAdakah ada minyak dalam pengubah jenis keringL

    Bandar ShenzhenAdakah ada minyak dalam pengubah jenis keringL

  • segera:Peringatan: Maklumat MasisPemulihan pengubah kabinet elektrikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan memberi anda MasisPemulihan pengubah kabinet elektrikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan oleh syarikat kami, perkhidmatan MasisPemulihan pengubah kabinet elektrikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MasisPemulihan pengubah kabinet elektrikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MasisPemulihan pengubah kabinet elektrikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan. MasisPemulihan pengubah kabinet elektrikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MasisPemulihan pengubah kabinet elektrikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!